www.Sportygundogs.com

Besøg min web-butik; www.sportygundogs.com , hvor kvalitets træningsartikler, hundepuder og andet til den arbejdende hund er nøje udvalgt efter at det er blevet testet her i kennelen og til vores træning.

torsdag den 12. april 2012

Drægtig Hillus Holland!!

Så er vi ikke i tvivl mere, der er hvalpe i Penny .
Tyngdekraften har nu en heftig påvirkning på Pennys mave. Selv lader Penny sig ikke mærke med øget livvidde. Hun opfører sig som hun plejer, fuldt fart på. Jeg fornemmer egentlig at hun synes jeg er en smule kedelig, eftersom træningen nu begrænser sig til gå og lufteture.

Hope er 3 ½ uge henne og jeg synes..... at jeg kan se hun ændrer udseende, men især er det tydeligt at hun har ændret adfærd. Hun er længe om at spise og skal nødes lidt på maden. Ligger mere og slapper af herinde, mens hun fortsat er helt sig selv når vi er ude.

Det er så spændene med de hvalpe... I næste uge skal der højtryksrenses og spules over i løbegården.. så er den klar og vi skal have føde kassen ind i gangen, så Penny kan finde sig til rette med at bo i den.
Familie og venner er orienteret om at vi er de glade modtagere af aviser.. til bunden af hvalpekassen og senere hvalpeløbegård herinde. (hvis de ikke huskede det, så ved de det nu)
Kalenderen er tjekket for dyrlægeaftaler. Tæverne vaccineres inden hvalpene kommer, både den årlige og så den mod herpes.
Ormekurer skal huskes og ja så er resten ventetid.

1 kommentar:

Susanne sagde ...

Spännande!
Ha en go weekend
Susanne