www.Sportygundogs.com

Besøg min web-butik; www.sportygundogs.com , hvor kvalitets træningsartikler, hundepuder og andet til den arbejdende hund er nøje udvalgt efter at det er blevet testet her i kennelen og til vores træning.

mandag den 1. august 2011

Ferietid.... er træningstid

Alle hvalpe er nu rejst.. hvilket både er fantastisk dejligt, fordi vi nu kan sove lidt længere om morgenen og ikker så afhængige af at være hjemme.., men samtidig også mærkeligt tomt.
Heldigvis har vi travlt med træningen af vores hunde og lidt gode ferieoplevelser:-)
I sidste uge var Mathias og jeg et smut i Sverige for at besøge Birgitta og alle hendes hunde i Kennel Meadowlark og det blev til 4 dage med en masse hundetræning og selvfølgelig besøg i elgpark og Astrid Lindgrens verden i Vimmerby, hvilket varmt kan anbefales.
Jeg havde Hillus Holland og Batmoors´Chasing Kate med deroppe og vi fik virkelig kickstartet træning efter at Penny har holdt "hvalpepause". Penny virker super glad for at være kommet igang igen og imponerede mig rigtig meget under træningen i Sveringe.
Kate gør det bedre og bedre.. Det har været en udfordring at få hende til at stole på mig, når jeg sender hende på "de blindt udlagte", men vi er ved at være der:-) Forhåbentlig får vi chancen for at komme med på åben A prøve i år..
Kate er en super stilfuld hund og der er fuld knald på. Nu er hun blevet mere voksen og det har givet pote i vores kontakt/samarbejde.. Det er tydeligt, at vi nu er begyndt at løse opgaver i fællesskab, hun og jeg, og det er altid en fantastisk følelse.

Ingen kommentarer: