www.Sportygundogs.com

Besøg min web-butik; www.sportygundogs.com , hvor kvalitets træningsartikler, hundepuder og andet til den arbejdende hund er nøje udvalgt efter at det er blevet testet her i kennelen og til vores træning.

fredag den 9. oktober 2009

Jeg har næsten givet op!

Jeg har gennem længere tid forsøgt at skabe god stemning og lækker stil i vores gårdsplads, med blomster krukker, flotte sten og udendørs lanterner, men der er nogen, der konstant forsøger at ødelægge det for mig.
Typisk er Kate, Penny, Mummi, Idun(Thomas´ mosters hund, som er på bondegårdsferie her) og Hope (Penny-Will) i gården, når altså vejret tillader det. Disse damer har jeg gennem længere tid holdt øje med. Alle på nær vores gæst er opdaget og noteret for mindre fortseelser, men så idag kom mit "Miss Marple" gennembrud - jeg tog Hope på fersk gerning med en kæmpe tot lyng i munden. Det var svært for hende at bortforklare: Kæmpe Lilla blomst til lille sort hund, er jo ikke sådan at overse.
Jeg har givet hende en reprimande og en bog om indretning af Gårdhaver! På søndag kommer far, Will fra Sverige, så må vi få sat mere fokus på forældreansvar.

Ingen kommentarer: