www.Sportygundogs.com

Besøg min web-butik; www.sportygundogs.com , hvor kvalitets træningsartikler, hundepuder og andet til den arbejdende hund er nøje udvalgt efter at det er blevet testet her i kennelen og til vores træning.

søndag den 20. september 2009

Lassie havde besøg idag

Lassies søster; Carlin kom på besøg idag. Uh det var herligt synes de begge - der blev leget, hvlet en smule og så lige leget igen.

Penny er trænet på at søge under hjemkald - bagudsendinger, alt sammen bygget op fra få meters afstand til godt 50 meters afstand - altså detalje arbejde, som hun nød selvom jeg idag ville have at vi skulle gøre alt rigtigt. Vi får bedre og bedre kontakt og jeg nyder virkelig træningen - bliver simpelthen i godt humør af det.

Træningen blev afbrudt af en tur i Zoo - hvorefter Kate og jeg gik en laaang tur. Trænede Heal work med og uden line. Zig Zag og ottetaller på vejen, gjorde ikke turen kortere. Det er god træning, giver god kontakt og betyder, at jeg kan koncentrerer mig om andre øvelser, når vi er ude og træne de næste par gange. Eftersom Kate er i løbetid, træner vi alene lige nu.

Imorgen venter mandag og forhåbentlig en uges spændene hundetræning;-)

Ingen kommentarer: