www.Sportygundogs.com

Besøg min web-butik; www.sportygundogs.com , hvor kvalitets træningsartikler, hundepuder og andet til den arbejdende hund er nøje udvalgt efter at det er blevet testet her i kennelen og til vores træning.

onsdag den 26. august 2009

Lidt Hvalpebilleder

Jeg plejer jo at være helt tosset med at tage nye billeder af hvalpene - med dette kuld er det ingen undtagelse. Men mit kabel til at overføre billeder med har været sporløst forsvundet. Nu er det dukket op igen og jeg vil rigtig gerne dele nogle dejlige hvalpebilleder med Jer. Jeg kigger på dem og bliver i godt humør. Alle på nær en enkelt hanhvalp har fundet deres nye familier. Den sidste dreng har jeg et meget godt øje til, men vi er ikke helt enige om hvorvidt han skal blive boende. Ej de er altid søde;-)
Én af de første dage udenfor - en god uge siden



En lille træt hvalp. Verden er stor.

Jeg er træt og vil ind - moaar!!
Én mere er blevet træt og snupper en lur på tæppet.

Man kan lige kigge op på fotografen

Ingen kommentarer: