www.Sportygundogs.com

Besøg min web-butik; www.sportygundogs.com , hvor kvalitets træningsartikler, hundepuder og andet til den arbejdende hund er nøje udvalgt efter at det er blevet testet her i kennelen og til vores træning.

mandag den 20. juli 2009

Endelig skete det.....

Den nye hjemmeside er lagt ud på nettet og den gamle rædsel er væk. Bevares - jeg kan fortsat fine smuttere på den nye side og jeg har mange, mange, mange billeder jeg gerne vil have lagt på, men det kommer. Jeg håber I vil tage pænt imod den nye hjemmeside.
Jeg skylder en stor tak til min tålmodige computerven, Jesper (og til hans kone som må finde sig i, at Jesper lige skal forklare mig noget over telefonen).

1 kommentar:

Marie sagde ...

Super fedt med den nye hjemmeside - den ser rigtig fin ud. Håber i nyder sommeren. Mvh Marie