www.Sportygundogs.com

Besøg min web-butik; www.sportygundogs.com , hvor kvalitets træningsartikler, hundepuder og andet til den arbejdende hund er nøje udvalgt efter at det er blevet testet her i kennelen og til vores træning.

mandag den 9. marts 2009

Thomas under angreb.....

Jeg tror nok, at jeg ved en tidligere lejlighed har præsenteret Jer for gårdens kat, min hankat. Et rigtig pragteksemplar af et stykke ordentligt mandfolk. Desværre er det sådan, at han har et meget stort ego. Og der bor jo også et andet stykke prægtigt mandfolk på gården, nemlig Thomas. De herrer har noget kørende. Thomas og gråmis kan ikke være i stue sammen. Gråmis kommer ved særlige lejligheder indenfor (særlig lejlighed er lig med, at Thomas er ude af hytten). I fredags gik det så galt. Katten var inde og Thomas ville løfte ham op og bære ham udenfor. Katten havde luret det og angreb Thomas, da Thomas forsøgte at løfte ham. Og jeg mener angreb. Thomas har efterfølgende fået stivkrampeinj. og er på pencillinkur. Det har ikke ligefrem bidraget til, at vi er kommet nærmere en fredsaftale.
Min lækre Gråmis


Mathias og Gråmis er gode venner, meget gode venner.

Ingen kommentarer: