www.Sportygundogs.com

Besøg min web-butik; www.sportygundogs.com , hvor kvalitets træningsartikler, hundepuder og andet til den arbejdende hund er nøje udvalgt efter at det er blevet testet her i kennelen og til vores træning.

lørdag den 7. februar 2009

Træning i Sverige

Det har været en hel fantastisk dag med hundetræning i sneen, det meste af dagen i Sverige. Birgitta og Janne havde arrangeret træning med nogle af deres retrievervenner og vi var på super terræn, og her er Sne!!! Charlie og Josh var med ude og træne og det gik rigtig fint. Penny måtte naturligvis vente i bilen, men da vi kom hjem til Birgitta havde vi Penny med ude og træne hegn. Til at starte med synes Penny, at det var ok at springe over, når hun skulle hente dummyen, men hun skulle have hjælp til at komme over hegnet med dummyen - men pludselig så hun lyset og jeg tror faktisk at hun fandt en teknik. Nu prøver vi igen imorgen.

Årsagen til at jeg er kørt til Sverige - er jo at Penny skal forelske sig i Will - men hun har indtil viderede ikke været så imponeret som jeg kunne tænke mig. Nu har vi haft en alvorlig snak om arrangerede ægteskaber - og jeg tror at hun har forstået at Will er den helt rigtige mand for hende!
Ellers må hun blive i Sverige til hun har erkendt dette - for jeg køre hjem igen imorgen.

Ingen kommentarer: