www.Sportygundogs.com

Besøg min web-butik; www.sportygundogs.com , hvor kvalitets træningsartikler, hundepuder og andet til den arbejdende hund er nøje udvalgt efter at det er blevet testet her i kennelen og til vores træning.

mandag den 9. februar 2009

Jamen så tog jeg ham bare med hjem....

Jeg glemte jo at skrive det vigtigste igår. Penny blev ikke parret under vores weekend ophold i Sverige - næ nej det ville hun skam ikke. Will syntes at hun var sød, men ikke så sød. Kun lige sød nok til at han ville snuse hende i rumpen og løbe ved siden af hende rundt i sneen.
Konklusionen var, at Penny ikke var rigtig kæresteklar! Hvad gør man så? Jeg tog Will med hjem. Helt perfekt. Nu bor han her på ferie - bondegårdsferie og vi forkæler ham og glæder os over at vi får lov at lære ham endnu bedre at kende.

Dagen idag har budt på unghundetræning. Bernhard og Wanda kom på besøg og trænede med. De nød det, de unge hunde. Vi lagde ud med lineføring, liniedirregering og selvfølgelig markeringer.
Min lille Kate - var helt SUPER. Går lige som hun skal helt tæt ved siden af mig både i snor og fri ved fod. Hun er ved at lære at blive siddende, når jeg med overdrevne håndtegn og kommandoen Stay sniger mig baglæns væk fra hende og idag gik jeg endnu længere end jeg plejer - vi skulle jo lige vise os, Kate og jeg.
Markeringerne har hun fuldt styr på. Hun spurgter afsted og har fokus på dummyen, det er skønt at se på.
Jo - det går som det skal og det bliver bare sjovere og sjovere.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Grattis till en lyckad parining!!!
Kan inte bli annat än en kanonkull -
Will och Penny!!