www.Sportygundogs.com

Besøg min web-butik; www.sportygundogs.com , hvor kvalitets træningsartikler, hundepuder og andet til den arbejdende hund er nøje udvalgt efter at det er blevet testet her i kennelen og til vores træning.

lørdag den 17. januar 2009

Sverige

Lørdag aften i Sverige - og jeg nyder det bare. Blev vækket imorges af Birgitta, der serverede kaffe på sengen - det var himmelsk (som de siger i Sverige).
Morgenen bød på en fantastisk gåtur - Birgitta lukkede alle sine hunde ud af kennelen og jeg tog Charlie og josh med mig og vi gik med løse hunde rundt i skovene bag huset.
Josh hilser venligt på de andre hunde - men han leger ikke! Han undersøger og thekker at jeg er med. Charlie fik med det samme nye legekammerater i Birgittas unge hunde. Han kom tilbage til mig og sprang op og var meget meget glad. Han nød virkelig situationen i fulde drag og det samme gjorde jeg. Gik og drømte om at jeg om morgenen hjemme i Danmark kunne tage min flok med op i skoven, uden snore, men vi er vist for territoriale i Danmark!

Formiddagen bød på træning med Birgitta og Will, Emil og Birgittas lille fine Blue(gul hanhund efter Meditarian Blue) Charlie, Josh og jeg.
Selvom jeg aldrig før har trænet med Charlie, gik det rigtig fint og jeg har ringet til Thomas og sagt, at jeg har forelsket mig - i Charlie. Han var bare super- masser af fart og stil og da jeg fløjtede områdefløjt - stoppede han op og kiggede på mig - og der gik det op for mig at jeg ikke har samme søge signal som Thomas. Da jeg brugte Thomas´ søgesignal, begyndte Charlie med det samme at søge. Så Thomas , der er noget vi skal have snakket om, når jeg kommer hjem,-)

Eftermiddagen gik med super træning af Birgittas unghunde - en rigtig fornøjelse at se de unge hunde i fuld fart, tillidsfulde. Helt sikkert potentiale, der skal holdes øje med.

Der kommer fine billeder senere.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jag saknar dig redan. Kom tillbaka!!!!¨

Patsy