www.Sportygundogs.com

Besøg min web-butik; www.sportygundogs.com , hvor kvalitets træningsartikler, hundepuder og andet til den arbejdende hund er nøje udvalgt efter at det er blevet testet her i kennelen og til vores træning.

torsdag den 15. januar 2009

Sverige weekendtur

Imorgen - så snart jeg får fri fra arbejde - sætter Berlingoen og jeg kursen mod Sverige - op og besøge Kennel Meadowlark og forhåbentlig få trænet lidt hund. Josh og Charlie skal med på turen. Vi trænger alle tre til at blive luftet.

Thomas på andejagt - sidste gang vi var i Sverige,
men denne gang bliver han hjemme og babysitter,-)
Birgitta og jeg under en god gang træning i det
Svenske i september.

OG - ikke mindst skal jeg op hilse på Batmoors afkom. Josh og
Chuck har hvalpe i Sverige og jeg skal se om de er så
frække som Birgitta påstår!

Ingen kommentarer: