www.Sportygundogs.com

Besøg min web-butik; www.sportygundogs.com , hvor kvalitets træningsartikler, hundepuder og andet til den arbejdende hund er nøje udvalgt efter at det er blevet testet her i kennelen og til vores træning.

mandag den 19. januar 2009

Afslapning på den nye pude.

Der er dømt ren afslapning på den nye fine hundepude, som jeg har købt nede i forretningen (Michaels Jagt og Fiskeri). Den er rød og passer til min hjemmepolstrede sofa (man har vel stil). Jeg har købt en kæmpestor pude - og var noget spændt på om puden mon faldt i damernes smag, men her ser i resultatet. En af mine arbejdskollegaer mente, at hvis hundene ikke brød sig om puden, kunne vi altid bruge den som gæsteseng.
Især Penny er vild med sin pude, hun kan løbe hen og kaste sig op på puden.


Ingen kommentarer: